Jedná se s nejvší pravděpodobností o ukradenou platební kartu. Komunikující zloděj nahlásí údaje o platební kartě, když platba proběhne rezervaci zruší a částku chce vrátit zpět na říslo účtu, které vám nahlásí. Potom přijde jako úder kladivem požadavek banky skutečného majitele karty o vrácení částky oprávněnému majiteli účtu. Poslal jsem je všechny do prdele a prachy si ponechal. Je to na osobním postoji každého postiženého hoteliera. Majitel karty je pojištěn a karty se kradou. Když vrátíte peníze zlodějovi, tak se vystavujete nebezpečí, že je budete nuceni vrátit bance okradeného ještě jednou. Co peklo uchvátí, nikdy zpět nevrátí.
--
Z.Hanzlik mob. 725 459 192
>Dnešního dne byla zaktualizována databáze
>zkušeností s hotelovými podvodníky.
>Stáhněte si prosím aktuální verzi ve formátu
>CSV
>(http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php),
>který lze načíst do MS Excelu a Openffice Calcu
>či navštivte stránku s databází
>http://www.cestovni-ruch.cz/podvod .
>Stažený soubor obsahuje tři sloupce: jméno,
>příjmení, datum narození a informaci, zda-li je
>záznam ověřen.
>
>Do databáze byl přidán nový záznam z Hotelu
>Merlin Praha 2:
>
>Pan Adedayo Ishola Orioke (nar. 18. 8. 1968,
>Nigerijský pas) si na konec září 2017 přes
>Booking.com vytvořil nevratnou rezervaci za 17
>286 CZK, kterou jsme dle podmínek strhli z
>karty dostupné u rezervace. Nyní se někdo tuto
>transakci snaží zpětně ohlásit za neoprávněnou.
>Nejspíš se tedy jedná o podvod nebo o zneužité
>číslo karty. Kdo by to tušil, že se africkému
>princovi z Nigerie nedá věřit