Takové problamaticé hosty nebereme.
Od prvního popsání Vašch hostů bylo zřejmé že se jedná o podvodníky.w.e.
----- Original Message -----
From:
Sent: Wednesday, June 12, 2013 3:17 PM
Subject: Aktualizace Databáze hotelových podvodníků (17^271^8396)
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
>
> Máte zájem na vašich webových stránkách nabízet rezervaci ubytování a
> vydělávat na provizích? Více na www.czecot.info/afilacni-program
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 12.06.2013-15:17
> Příspěvek zadal uživatel "Vít Pechanec", email: info@cestovni-ruch.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Aktualizace Databáze hotelových podvodníků; "
> Text příspěvku:
>
> Dnešního dne byla zaktualizována databáze zkušeností s hotelovými
> podvodníky. Stáhněte si prosím aktuální verzi ve formátu CSV
> (http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php), který lze načíst do MS
> Excelu a Openffice Calcu či navštivte stránku s databází
> http://www.cestovni-ruch.cz/podvod . Stažený soubor obsahuje tři sloupce:
> jméno, příjmení, datum narození a informaci, zda-li je záznam ověřen.
>
> Do databáze byl přidán nový záznam z Hotelu U Divadla Praha 4:
>
> Panetelimon Nikolas, 12.4.1983, podvodník
>
> Událost se odehrála 6-10.6.2013. Dotyčný se přijel ubytovat do hotelu v
> nočních hodinách, aniž by měl u sebe kreditní kartu či hotovost. Číslo
> kreditní karty, bez fyzické přítomnosti samotné karty, nefungovalo na
> platebním terminálu. Žádal o platbu na fakturu na firmu, která se po
> pátrání personálu zjevila jako podvodný subjekt. Po odmítnutí zaměstnanci
> hotelu se vrátil zpět po 2 hodinách a zaplatil za danou noc. Další den si
> rezervaci prodloužil o následující noc a tuto rezervaci také v hotovosti
> zaplatil. Nicméně pak požádal personál hotelu o prodloužení rezervace na
> dalších 14 nocí s tím, že zaplatí převodem na účet. Souhlasil se zasláním
> potvrzení o platbě a výpisu z účtu a zaplacení zálohy, než částka dojde na
> účet společnosti. Jako doklad zaslal potvrzení z internetového
> bankovnictví se splatností následující den. Bankovní účet měl patřit jeho
> ex-přítelkyni. Zálohu nicméně nakonec odmítl recepci poskytnout po
> prvotním odsouhlasení a žádná částka na účet vůbec nepřišla ani po dalších
> 3 pracovních dnech. Nutno podotknout, že první den vzbudil celé první
> patro díky hlasité hádce se svojí "přítelkyní", která byla značně pod
> vlivem, jeho osobní doklady nebyly v pořádku a každý den se mu na pokoji
> střídala jiná "spolubydlící".
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
>
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
> odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
> zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
> předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
>
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát
> zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit
> (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle
> zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a
> rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).