tento "zákazník" stejným způsobem "zaplatil" i u nás.
Chtěl platit pouze převodem, jako doklad uvedl potvrzení od "ex-přítelkyně"
o převodu peněz. Zavolali jsme ale policii, protože se nám to nezdálo.
Samozřejmě ho pustili, protože nám ukázal "doklad" o zaplacení....
Prolustrovali ho, má i jiné záznamy...
Příště budeme chytřejší...
----- Original Message -----
From:
Sent: Wednesday, June 12, 2013 4:50 PM
Subject: Aktualizace Databáze hotelových podvodníků (17^271^8399)
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
>
> Máte zájem na vašich webových stránkách nabízet rezervaci ubytování a
> vydělávat na provizích? Více na www.czecot.info/afilacni-program
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 12.06.2013-16:49
> Příspěvek zadal uživatel "Vít Pechanec", email: info@cestovni-ruch.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Aktualizace Databáze hotelových podvodníků; "
> Text příspěvku:
>
> Přišla dodatečně oprava jména dotyčné osoby z hotelu:
> Jedná se o jméno NIKOLAS PANTELEIMON.
>
>>Dnešního dne byla zaktualizována databáze
>>zkušeností s hotelovými podvodníky. Stáhněte si
>>prosím aktuální verzi ve formátu CSV
>>(http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php),
>>který lze načíst do MS Excelu a Openffice Calcu
>>či navštivte stránku s databází
>>http://www.cestovni-ruch.cz/podvod . Stažený
>>soubor obsahuje tři sloupce: jméno, příjmení,
>>datum narození a informaci, zda-li je záznam
>>ověřen.
>>
>>Do databáze byl přidán nový záznam z Hotelu U
>>Divadla Praha 4:
>>
>>Panetelimon Nikolas, 12.4.1983, podvodník
>>
>>Událost se odehrála 6-10.6.2013. Dotyčný se
>>přijel ubytovat do hotelu v nočních hodinách,
>>aniž by měl u sebe kreditní kartu či hotovost.
>>Číslo kreditní karty, bez fyzické přítomnosti
>>samotné karty, nefungovalo na platebním
>>terminálu. Žádal o platbu na fakturu na firmu,
>>která se po pátrání personálu zjevila jako
>>podvodný subjekt. Po odmítnutí zaměstnanci
>>hotelu se vrátil zpět po 2 hodinách a zaplatil
>>za danou noc. Další den si rezervaci prodloužil
>>o následující noc a tuto rezervaci také v
>>hotovosti zaplatil. Nicméně pak požádal
>>personál hotelu o prodloužení rezervace na
>>dalších 14 nocí s tím, že zaplatí převodem na
>>účet. Souhlasil se zasláním potvrzení o platbě
>>a výpisu z účtu a zaplacení zálohy, než částka
>>dojde na účet společnosti. Jako doklad zaslal
>>potvrzení z internetového bankovnictví se
>>splatností následující den. Bankovní účet měl
>>patřit jeho ex-přítelkyni. Zálohu nicméně
>>nakonec odmítl recepci poskytnout po prvotním
>>odsouhlasení a žádná částka na účet vůbec
>>nepřišla ani po dalších 3 pracovních dnech.
>>Nutno podotknout, že první den vzbudil celé
>>první patro díky hlasité hádce se svojí
>>"přítelkyní", která byla značně pod vlivem,
>>jeho osobní doklady nebyly v pořádku a každý
>>den se mu na pokoji střídala jiná
>>"spolubydlící".
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
>
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
> odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
> zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
> předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
>
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát
> zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit
> (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle
> zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a
> rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).