Rezervace na business pokoje v hotelu Holiday inn, který přesměroval z technických důvodu, pan Zaoral se ubytoval, první noc byl velice komunikativní s kolegyní mluvil tak do 2.rána. Druhý den měl dorazit p. Hujíček, který měl vše hradit,napsal, že má zrušený let, že přijede o den později a vše uhradí.Jelikož nějaké lety byli skutečně zrušené, nebylo mi to podezřelé. p.Zaoral měl malou tašku, takže když šel z hotelu a ptal se jak se dostane do města, říkala jsem si, že si jde pouze zkrátit čas čekáním na kolegu, už se nevrátil, z konzumoval skoro celý minibar,stravoval se v restauraci.Rezervaci si dělali na fi.Michael K productions, kde to nikdo nebere!!!
>Dnešního dne byla zaktualizována databáze
>zkušeností s hotelovými podvodníky. Stáhněte si
>prosím aktuální verzi ve formátu CSV
>(http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php),
>který lze načíst do MS Excelu a Openffice Calcu
>či navštivte stránku s databází
>http://www.cestovni-ruch.cz/podvod . Stažený
>soubor obsahuje tři sloupce: jméno, příjmení,
>datum narození a informaci, zda-li je záznam
>ověřen.
>
>Do databáze byly přidán nový záznam z Hotelu
>Astra Praha 10:
>
>Radek Zaoral, narozen 3.4.1978
>Rezervaci 2 pokojů pro jména Hujíček a Zaoral
>provedla osoba pod jménem Miroslav Hujíček z
>e-mailové adresy huja2012@seznam.cz. Přijel
>pouze pan Zaoral, e-mailem nás informoval p.
>Hujíček, že vše včetně konzumace zaplatí on, až
>přijede. Ten však nepřijel a pan Zaoral odjel
>předčasně, nezaplatil ubytování a konzumaci z
>hotelové restaurace.