--Držme se přísloví bez pedněz do hotelu nelez.U nás a v bordelu se platí dopředu a nemám starosti s neplatičí.Co je pro vás výhodnější ubytovat a nemít peníze nebo neubytovat a nemít peníze?Já dávám přednost první verzi.Nemáš prachy koukej mazat.
Ještě se mi nestalo, že by mi host odmítl zaplatit při příjezdu nebo že by tento požadavek považoval za urážku.V dnešní době není čas na hrdinství a stojí vás to potom prachy.Jedno na mne zkusili, že chtějí fakturu pro firmu a tak jsem požadovala vratnou kauci, která bude vrácena po zaplacení faktury a světe div se, kauce byla složena.
G.Hanzlíková mob. 725 459 192
Příspěvek přidán v 16.05.2013-15:11
Příspěvek zadal uživatel "Vít Pechanec", email: info@cestovni-ruch.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: Aktualizace Databáze hotelových podvodníků; "
Text příspěvku:
Dnešního dne byla zaktualizována databáze zkušeností s hotelovými podvodníky. Stáhněte si prosím aktuální verzi ve formátu CSV (http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php), který lze načíst do MS Excelu a Openffice Calcu či navštivte stránku s databází http://www.cestovni-ruch.cz/podvod . Stažený soubor obsahuje tři sloupce: jméno, příjmení, datum narození a informaci, zda-li je záznam ověřen.
Do databáze byly přidán nový záznam z Old Town Hotelu Praha:
Dne 5.5.2013 se u nás ubytoval pan Jaromír Jeřábek, nerozen 11.5.1958. Při příjezu předložil kreditní kartu jako garanci rezervace s tím, že bydlet bude pouze jednu noc. Recepční mu tedy nabídla platbu ráno při odjezdu. Již při příjezdu pán za vše velmi děkoval a opravdu přehnaně NEUSTÁLE a zcela nepochopitelně se za všechno omlouval. Následující ráno přišel s historkou, že rekonstrukce jeho domu se nečekaně protáhla a tak si bude potřebovat pobyt prodloužit o další dvě noci. Také požádal, zda by bylo možné platit převodem na hotelový účet, vystavili jsme mu tedy zálohou fakturu. Po dalších dvou nocích, kdy částka na hotelový účet stále nedorazila, byl pan Jeřábek požádán o úhradu alespoň poloviny účtu. Přislíbil,že účet uhradí odpoledne tentýž den a že si potřebuje pobyt ještě o jednu noc prodloužit. Účet neuhradil. Po odbydleném týdnu a stravování v restauraci jeho dluh převýšil 14 000,- Kč. I přes jednání s ředitelem, dokonce i samotným majitelem hotelu, kterému potvrdil svým podpisem dlužní úpis, se nezalekl a neustále všechny ujišťoval, že účet uhradí následující den. V den,kdy měl celý účet hradit, oznámil recepční, že si jde před hotel zatelefonovat, poté už se nevrátil. Za pár hodin nás opět telefonicky ujišťoval, že všechno zaplatí, dokonce volal i následující den. Bohužel do dnešního dne nebyla útrata uhrazena.
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).