Půjde o slovíčkaření mezi různými právními systémy. Tohle asi posoudí jedině právník, který bude mít k dispozici všechny podklady a
to ještě neznamená, že stejného názoru bude i soud. My máme v rezervaci větu, že platnost rezervace nastává zaplacením zálohy, což
si hlídáme, takže u nás byste vyhrál, ale záleží co tam mají oni a jestli to mají v jazyce, kterému rozumíte (můj názor).
Podle mě to jen zkoušejí a do soudu nepůjdou.
S pozdravem,
========================================
Tomáš Moskala, RS Skalka - Ostravice, Beskydy
pobyty v krásném horském prostředí & lyžařský areál
tel.: +420 558 682 120, mobil: +420 603 417 035
Skype: tomas.moskala, Skype na bar: RSSkalka
http://www.rsskalka.cz
http://www.ski-ostravice.cz
člen Beskydhostu
========================================
----- Original Message -----
From:
Sent: Friday, March 21, 2014 12:03 PM
Subject: Neuhrazení zálohy - je to storno objednávky? (15^4075^8530)
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
>
> Hledáte nové marketingové nástroje, jak přilákat nové zákazníky či prodloužit jejich pobyt? Zkuste www.geofun.cz/spoluprace
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 21.03.2014-11:56
> Příspěvek zadal uživatel "Vladimír", email: vladimir.kotas@gmail.com
> Příspěvek do fóra "Hoteliéři diskutují..."
> Příspěvek na téma "Téma: Neuhrazení zálohy - je to storno objednávky?; "
> Text příspěvku:
>
> Dobrý den,
> prosím o radu.
> V prosinci 2013 jsem emailem u rakouského penzionu poptal ubytování. Dostal jsem emailem odpověď, že mají volno v daném termínu. V
emailu byly na konci uvedeny storno podmínky. Tyto podmínky tam byly jen tak uvedeny, nikdo mě na ně neupozorňoval. Já jsem dalším
emailem objednal, jedna věta „objednávám ubytování v termínu…“ Pak od nich přišel email s tím, že mám uhradit zálohu do nějakého
termínu. Vzhledem k tomu, že jsem hledal ubytování bez zálohy, tak jsem o tento penzion ztratil zájem a dál jsem s nimi již
nekomunikoval. Ani oni se mně neozvali, když nedostali v termínu úhrady zálohu zaplacenou. Až když jsem nepřijel, tak se mně
zeptali, proč jsem nepřijel. Odpověděl jsem, že tím, že jsem neuhradil zálohu, jsem považoval vše za stornované. Oni však předali
celou věc právníkovi a požadují uhradit storno poplatky (1.000 €).
> Mají na toto nárok?
> Děkuji
>
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
>
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde
můžete odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela
zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
>
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani
adresáta, formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte -
vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).
|