>Dnešního dne byla zaktualizována databáze
>zkušeností s hotelovými podvodníky. Stáhněte si
>prosím aktuální verzi ve formátu CSV
>(http://www.cestovni-ruch.cz/podvod/dbase_csv.php),
>který lze načíst do MS Excelu nebo 602Tabu či
>navštivte stránku s databází
>http://www.cestovni-ruch.cz/podvod . Stažený
>soubor obsahuje tři sloupce: jméno, příjmení,
>datum narození a informaci, zda-li je záznam
>ověřen.
>
>Do databáze byl přidán záznam z EuroAgentur
>Hotel Harmony Praha: Patrik Sládek
>
>Pán přišel z ulice, předložil občanský průkaz
>(OP: PH 892 161) i kreditní kartu a ubytoval
>se. Chvíli po té, co pán odešel na pokoj,
>recepční zjistil, že kartu nelze
>předautorizovat. Chtěl klienta požádat o jinou
>kartu či platbu v hotovosti, pán řekl, že si
>dojde do bankomatu a již se na hotel nevrátil.
>Vše trvalo cca 20 min., dotyčný si tedy "pouze"
>stihnul z pokoje krátce zatelefonovat a něco
>málo popít z minibaru.
>
>Prosím provozovatele ubytovacích zařízení:
>Pokud Vás dotyčný také navštívil, prosíme o
>sdělení jeho data narození.
Jeho datum narození 6.1.1987 se podařilo získat díky nově vloženému záznamu z Hotelu Troja v Praze:
Host si 5.2.2008 u nás osobne rezervoval pokoj na dve noci od 9.2.2008, garancia číslom kreditnej karty a preukázal sa občianskym preukazom na meno Sládek Patrik. Check-in hosťa bol v neskorších hodinách a ako vždy nechávame podpísať check in list, zoscanujeme kreditku a preukaz totožnosti (OP, pas). Po ubytovaní hosťa na pokoj sa recepčná snažila autorizovať kreditnú kartu, ale bezvýsledne (je čipová, nepodporuje autorizáciu). Náš neplatič, ihneď z pokoja šiel do našej reštaurácie a bočným vchodom odišiel. Hosť sa v noci vrátil v značnom opojení a nočný recepčný ho informoval o neuskutočnení autorizácie jeho kreditnej karty. Hosť sľúbil, že ráno zaplatí v hotovosti, ale utiekol. Celková škoda 1 noc + minibar + telefony!