cestovni-ruch.cziCOT.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Pojišťovny


·25.09.2005 | hotelwhitehouse@abony.cz | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·25.09.2005 | Pension PRIMUS - Ing. Zbyněk Čermák

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Pension PRIMUS - Ing. Zbyněk Čermák z 25.09.2005

Dobrý den,
Jsme pension v Berouně.
Naše první zkušenost, co jsme měli byl zloděj někdy v roce 1993, který
odešel s televizí. Ráno po nahlášení policii, policie konstatovala a sepsala
zápis. Pojišťovna sdělila , že dle zápisu policie nebyl porušen zámek u
žádných dveří a že nemůže poskytnout plnění.
Shrnutí: V zásadě proti zlodějům dle mého názoru nemá ubytovací zařízení
žádnou obranu, pokud neporuší zloděj zámek.
Další věc je, jak postupovat při poškození zařízení pokoje ?
Očekávám také Vaše zkušenosti.

Přeji zbytek pěkného víkendu

Pension PRIMUS
Ing. Čermák
Beroun
www.primuscz.cz


-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Sunday, September 25, 2005 10:10 AM
Subject: Pojišťovny (17^2523^4573)

--------------------------> upozornění <------------------------------
Provozujete ubytovací zařízení a máte zájem o bezplatnou prezentaci v nově
připravovaných oficiálních katalozích? Vše, co potřebujete, je získání
certifikátu dle jednotné oficiální klasifikace ubytovacích zařízení - více
na www.horeka.cz - sekce Klasifikace.
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 25.09.2005-10:10
Příspěvek zadal uživatel "hotelwhitehouse@abony.cz", email:
hotelwhitehouse@abony.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: Pojišťovny; "
Text příspěvku:

Dobrý den,jsme hotel v Praze,a bohužel i my máme zkušenosti s
podvodníky.Jsme rádi,že nás informujete o problémových hostech.Chtěli by
jsme se zeptat,jak to řešíte s pojišťovnou,pokud Vám host uteče bez
placení,a ještě vykrade pokoj? Děkujeme za odpovědˇ a hezký den.J.S.
-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Vše má svůj vývoj a také váš oblíbený časopis COT business vstupuje do další
etapy svého působení na mediálním trhu cestovního ruchu, aby lépe vyhovoval
vašim potřebám, aby byl ještě lepším partnerem v oblasti informací i
obchodu. Křivka zájmu o zasílání COT business stále roste, zpětná vazba nám
ukazuje váš zájem o odborné informace. Přibývá zahraničních firem, jež
hledají informace o turistickém potenciálu České republiky a kterým již
nestačí vyzvednout si pouze některá vydání COT na zahraničních veletrzích -
chtějí jej dostávat pravidelně do kanceláře. Proto budeme od ledna 2006
vydávat 2 časopisy:

COT business - "starý známý" odborný B2B magazín pro český a slovenský trh
cestovního ruchu, bude i nadále vycházet 11x do roka a významnou změnou bude
zasílání pouze na předplatné.

COT Czech Travelogue - B2B magazín o turistických, kongresových, lázeňských
a obchodních možnostech a nabídkách České republiky bude zasílán zdarma 6x
do roka, především do evropských zemí na základě aktivní databáze
touroperátorům, PCO a vybraným nadnárodním společnostem a dopravcům...

-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).



© 1999-2018 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.