cestovni-ruch.cziCOT.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Fw: Upozornění na problémového hosta


·11.03.2003 | Jan Janata | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·26.02.2003 | Jindřich Petřík | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.02.2003 | Penzionkunc | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·28.02.2003 | Pension a restaurace Na Točně | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·01.03.2003 | rezervační oddělení | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·26.02.2003 | Hotel U tri lvu | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.02.2003 | HOTEL CITY PRAGUE CZ | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·28.02.2003 | Hotel Krystal | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·01.03.2003 | HOTEL CITY PRAGUE CZ | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·02.03.2003 | Miroslav Kosicek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | HOTEL CITY PRAGUE CZ | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | Katerina Pavlitova | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | HOTEL CITY PRAGUE CZ | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | Miloš Hoffmann | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | HOTEL CITY PRAGUE CZ | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·03.03.2003 | Miroslav Kosicek

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Miroslav Kosicek z 03.03.2003

Dobrý den pane Holubec,

nikdy jsem se netvrdil, že by jsem byl výrazně spokojen nebo nespokojen
(myslím oblast podnikání), chtěl jsem jen několika řádky dát na vědomí,
že u nás jsme založili přístup k hostům na vzájemné důvěře. Vážíme si
hostů, kteří důvěřují nám, navštěvují náš hotel a často se vracejí.
Naopak u nás vyjadřujeme k hostům důvěru tím, že od nich přijímáme
platbu za uskutečněné služby až při odjezdu.
Svými řádky jsem chtěl jen vyjádřit, že i hosté jsou spokojenější,
když vidí a prakticky se mohou přesvědčit o vzájemné důvěře.
Pro exponované termíny (letní dlouhodobé pobyty a silvestrovský týden)
vybíráme předem zálohy. V ostatních termínech se často stává, že hosté
sami uhradí částku za ubytování ihned po příjezdu - zejména starší
klientela, která nemá důvěru v platební karty a nechce mít u sebe
větší částku hotovosti. Je zajímavé, že již minimálně 3 roky nikdo neplatil
šekem.
V dnešním i předcházejícím příspěvku jsem ani v nejmenším nechtěl
navodit dojem, že nemáme žádné problémy a ani nechtěl kohokoliv
v čemukoliv navádět. Samozřejmě každý musí platby inkasovat podle
okolností a místních zvyklostí.
S přáním pěkného dne Vás do Prahy
zdraví z Českého ráje Mirek Košíček
kosicek@iol.cz

----- Original Message -----
From:
Sent: Monday, March 03, 2003 7:33 AM
Subject: Fw: Upozornění na problémového hosta (17^1168^2473)


>
> Příspěvek přidán v 03.03.2003-07:32
> Příspěvek zadal uživatel "HOTEL CITY PRAGUE CZ", email: hotel@hotelcity.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Fw: Upozornění na problémového hosta; "
> Text příspěvku:
>
> Babička z knihy Boženy Němcové pravila při jedné příležitosti o paní
kněžně
> "šťastná to žena". Nezbývá než v modifikované poloze toto říct i o p.
> Košíčkovi (byť mi osobně taky problémy nemáme, ale nedáváme to tak
najevo).
>
> S pozdravem
>
> Hotel CITY Praha, Holubec
>
>
> ----- Původní zpráva -----
> Od:
> Odesláno: 2. března 2003 19:48
> Předmět: Fw: Upozornění na problémového hosta (17^1168^2469)
>
>
> >
> > Příspěvek přidán v 02.03.2003-19:48
> > Příspěvek zadal uživatel "Miroslav Kosicek", email: kosicek@iol.cz
> > Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> > Příspěvek na téma "Téma: Fw: Upozornění na problémového hosta; "
> > Text příspěvku:
> >
> > Dobrý den Vážení přátelé,
> > v našem hotelu platí již deset let a jedenáct měsíců hosté až při
odjezdu,
> > pokud nezaplatí z vlastní vůle během pobytu. Je pravdou, že nám za ta
léta
> > nezaplatilo celkem 6 návštěvníků a další dva sice zaplatili, ale ukradli
> nám televizory z pokojů (jednoho policie vypátrala ještě ten den, ale
> televizor, dvě osušky a klíče od pokoje nám vracela osum měsíců !!!!).
> > Pokud si spočítám počet návštěvníků a dobu našeho provozování hotelu,
> dojdu k zcela zenedbatelnému procentu problémových návštěvníků - tato
neobdržená
> > částka nás nemůže položit, daleko větší škodu způsobí personál rozbitým,
> > zničeným a zašantroceným inventářem (sklenice, příbory, vysavače,
> povlečení, koberce).
> > Jen pro vysvětlení - zálohová platba kartou, nebo ověření krytí karty
pro
> > nás není problémem-používáme platební terminál MUZO.
> > Rovněž mizivé procento plateb na fakturu je problematické. Za poslední
dva
> > roky nemáme fakturačního neplatiče.
> > S pozdravem
> > Miroslav Košíček, Parkhotel Skalní město - Prachovské skály
> > kosicek@iol.cz
> >



---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.459 / Virová báze: 258 - datum vydání: 25.2.2003



© 1999-2018 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.