cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Portál booking.com


·18.12.2017 - 08:29 | William Jensik | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·16.12.2017 - 18:34 | Eva

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Eva z 16.12.2017

Dobrý den,

ráda bych se dozvěděla jaký máte názor na novou aktualizaci na portálu booking.com.
Konkrétně by mě zajímala část "Ceny a Dostupnost" - Kalendář.

Z tohoto kalendáře zmizely dvě kolonky "ZRUŠENO" a "REZERVOVÁNO"
Díky těmto kolonkám jsme byli schopni zjistit, kolik pokojů (a které typy pokojů) máme zarezervovaných v daném termínu. Zjistit se to dalo jednoduchým výpočtem a to tak, že od kolonky REZERVOVANÉ se odečetla kolonka ZRUŠENÉ a vyšel konkrétní počet pokojů, které jsou rezervovány přes booking. Poté se zkontrolovalo zda v naší plachtě rezervací máme opravdu daný počet booking rezervací a eventuálně jsme poté mohli zadat více pokojů do prodeje (pokud jsme zjistili, že na plachtě máme stále místo), nebo naopak pokoje z prodeje stáhnout (když už by se booking rezervace k nám do plachty nevešla). Takže všechno se dalo jednoduše zjistit a přepsat na jednom místě a to v kalendáři.

V sekci „REZERVACE“ se dá vyfiltrovat daný termín, ale v případě, že budu muset zadat rezervaci na týden a tedy i zkontrolovat, aby nám nehrozil tzv. overbooking, tak se to musí den po dni spočítat, zároveň v této sekci není možnost si vyfiltrovat danou kategorii pokoje a zároveň pokud host původně zarezervuje pokoj dvakrát a pak jeden z nich zruší, tak se to v hlavním souhrnu pokojů nezmění, tudíž není šance se k něčemu takovému ani dopočítat, bez toho aby se každá rezervace nemusela speciálně otevřít.

Jelikož nemáme na každý den stejný počet pokojů a pokoje na booking.com zadáváme dle toho jakou máme obsazenost, tak je tato aktualizace spíše nepříjemností než užitkem.

Zajímalo by mě, zda s tímto máme problém jenom my a nebo se nás najde víc, kterým tato aktualizace vadí.

Děkuji Vám za názory

Eva

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!