cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Podvodné rezervace


·10.12.2013 - 15:43 | Lenka Lonská | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·10.12.2013 - 21:29 | Marek Neumann

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Marek Neumann z 10.12.2013

Zdravím,
takto podvodně se snaží zločinci "vyprat" peníze už mnohá léta.
Pokud si dobře přečtete smlouvu s bankou o akceptaci karet, najdete tam
jasně uvedeno, že hotel NIKDY nesmí vracet přes terminál stržené finance
jinak, než zpět na tu samou kartu. V opačném případě vám má banka právo tyto
peníze samovolně strhnout z vašeho účtu a vy budete poškozeným.
V tomto případě vám ale storno nepomůže, protože karta byla evidentně
zneužita a v případě reklamace majitelem vám banka sebere i toto storno.

My se s tímto podvodem setkali i osobně - belgická cestovní kancelář
zarezervovala a přes kartu i dopředu zaplatila pobyt střední škole z Litvy.
Škola přijela, pobyla 5 dní. Cestovka jim ještě doobjednala průvodce, bus.
Vše platila na dálku tzv.MO/TO. Po cca měsíci přišla ČSOB s tím, že karta
byla zneužita. Vyplněné formuláře s podpisy, zaslané faxem z Belgie, nikoho
nezajímaly. Dokonce ani svědectví později dodané školou z Litvy. Banka tak
strhla našemu hotelu 75tisKč jako náhradu škody bez možnosti odvolání.
Přestože jsme do puntíku postupovali podle manuálu obchodníka (což banka i
potvrdila), měli jsme smůlu. Ve smlouvě je poznámka o souhlasu hotelu s
úhradou škody i v případě jakékoliv reklamace, kterou banka jednostranně
uzná.
Jediná pomoc - nebrat větší částky dopředu kartou. A pokud v časové tísni
ano, upozornit.leadera rezervace, že po příjezdu bude zkontrolována jeho
totožnost a nebude-li souhlasit s kartou, pobyt bude odmítnut. Lepší menší
škoda, než větší :-)

Marek Neumann
Hostely Downtown a Advantage, Praha


----- Original Message -----
From:
Sent: Tuesday, December 10, 2013 3:44 PM
Subject: Podvodné rezervace (17^4052^8476)


> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
>
> Hledáte nové marketingové nástroje, jak přilákat nové zákazníky či
> prodloužit jejich pobyt? Zkuste www.geofun.cz/spoluprace
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 10.12.2013-15:43
> Příspěvek zadal uživatel "Lenka Lonská", email:
> rezervace@apartmanypodebrady.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Podvodné rezervace; "
> Text příspěvku:
>
>
> Dobrý den,
>
> ráda bych upozornila na podvodné emaily s rezervacemi, které nám poslední
> dobou přicházejí. Většinou jsou tyto rezervace z Velké Británie. Klient si
> žádá poměrně rozsáhlou rezervaci a rovnou Vám zašle (během jednoho až 3
> mailů) veškeré údaje z kreditní karty a kopii dokladu totožnosti a chce
> okamžité stržení 100% částky za celý pobyt. Cca 2-3 dny před začátkem
> pobytu zašle storno rezervace a žádá o vrácení částky (s tím, že si máte
> odečíst storno poplatek), vše doplní srdceryvným mailem, kde popisuje
> nějakou rodinnou tragédii, proč nemohou přijet (autonehoda, infarkt,
> zemřel jim pes ....), zároveň uvede, že ztratil veškeré doklady a prosí o
> vrácení peněz na jiný účet, než je účet kreditní karty, ze které se peníze
> strhávaly (tento účet vlastně patří zloději, který dotyčné osobě ukradl
> kreditní kartu a doklad totožnosti).
> Jedná se o zloděje, kteří takto na své účty snadno díky hoteliérovi
> převedou peníze okradené osoby.
> Doporučuji vybírat u takovýchto hostů 100% storno poplatky, případně
> peníze vracet POUZE na číslo účtu, ze kterého peníze byly strženy.
>
>
> Lenka Lonská
> Apartmány pod Vodárenskou Věží Poděbrady
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
>
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
> odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
> zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
> předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
>
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát
> zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit
> (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle
> zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a
> rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).


© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!