cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo má platit vzniklou škodu?


·26.04.2013 | Barča | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 | Pegy | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·26.04.2013 | Vladimir Zlabek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·30.04.2013 | Andrea Loudová
·27.04.2013 | Eva Wittnerova | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Andrea Loudová z 30.04.2013

Souhlasím, je to problémové téma. Kdysi jsem také pracovala v menších penzionech, kde se to také stávalo. Je proto nutné požadovat platbu při příjezdu nebo předautorizaci kreditní karty, protože jinak se tomu nevyhnete. Vím, že to působí divně i na hosty, že hned při příjezdu musí platit, někteří se zdráhají i dávat předem kartu, ale jinak bohužel se únikům bez placení nevyhnete. Já jsem měla štěstí, po nás majitelé ty platby nechtěli. Ale bez připomínek z jejich strany se to neobešlo. Naštěstí jejich děti občas sloužily v recepci a stalo se jim to také, takže majitelé viděli, že to není jednoduché a přistoupili na platbu při příjezdu.

Loudová

---------- Původní zpráva ----------
Od: diskuse@cestovni-ruch.cz
Datum: 26. 4. 2013
Předmět: (17^4023^8378)

-------------------------> doporučujeme <-----------------------------

Máte zájem na vašich webových stránkách nabízet rezervaci ubytování a vydělávat na provizích? Více na www.czecot.info/afilacni-program

----------------------------------------------------------------------

Příspěvek přidán v 26.04.2013-15:19
Příspěvek zadal uživatel "Vladimir Zlabek", email: zlabek.mercurius@tiscali.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: ; "
Text příspěvku:

Citlivé a ožehavé téma...

V pozici recepční(-ho) vám zaměstnavatel dává mzdu mimo jiné za to, že
zajistíte, aby (všichni) hosté za (všechny) čerpané služby zaplatili
(hotově, kartou, úhradou faktury, pazourky,...).
Na druhé straně by vám zaměstnavatel měl dát jasné a jednoznačné pokyny, jak
tuto činnost provádět a jak řešit případné problémy, s tím spojené. A to
interním či externím školením, firemními standardy, vnitřním předpisem apod.
V souvislosti s tím by rovněž měly být jasně a jednoznačně dané kompetence a
odpovědnosti.

A pouze na okraj: úhradu škody v plném rozsahu může zaměstnavatel požadovat
v podstatě jen když hosta zinkasujete v hotovosti (nebo v těch pazourcích) -
peněžní prostředky a jiné hodnoty, svěřené/určené k vyúčtování, na základě
příslušné "dohody o hmotné odpovědnosti". Pokud jste hosta nezinkasovala (a
tržba neprošla zaúčtováním např. v recepčním pokladním programu), k TOMUTO
typu škody nedošlo... ALE ŠKODA zaměstnavateli VZNIKLA a recepční za ni
stále určitý (daný - viz výše) díl odpovědnosti nese!

Se srdečným pozdravem

Vladimír Žlábek
MERCURIUS
Mánesova 1851, 565 01 Choceň

tel.: 724 120 993
info@mercurius-chocen.cz
www.mercurius-chocen.cz

Konzultace, poradenství, semináře a školení pro živnostníky a malé firmy v
oblasti ubytovací a hostinské činnosti.
Zpracování vnitřních předpisů zaměstnavatele.
Příprava a organizování firemních akcí, oslav a programů na míru.

-----Původní zpráva-----
Od: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Odesláno: 26. dubna 2013 14:37
Předmět: (17^4023^8375)

Příspěvek přidán v 26.04.2013-12:43
Příspěvek zadal uživatel "Barča", email: vrastilovabarbora@seznam.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: ; "
Text příspěvku:

Již po několikáté se nám stalo, že host odešel z našeho hotelu bez
zaplacení, první dva případy nám nezaplatil nikdo, ale ty další po nás, po
recepčních, chce provozní uhradit. Má na to právo? Copak my za to můžeme? A
nebo taky, jak postupovat s hostem v případě, že ráno odchází, nechce
zaplatit a my mu vlastně nesmíme nic vzít? Jsme z toho už docela zoufalí,
protože takhle může pořád chodit někdo.. Vyžadujeme sice již momentálně
platbu předem, ale někdy se vyskytne třeba situace, kdy to nelze..



-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------

Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------

V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!