cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo má platit vzniklou škodu?


·26.04.2013 - 12:43 | Barča | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 - 08:53 | Pegy
·26.04.2013 - 15:19 | Vladimir Zlabek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·30.04.2013 - 09:35 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 - 08:52 | Eva Wittnerova | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Pegy z 27.04.2013


neexistuje,že nejde,platit dopředu nebo má smůlu,tak to funguje u nás.

---------- Původní zpráva ----------
Od: diskuse@cestovni-ruch.cz
Datum: 26. 4. 2013
Předmět: (17^4023^8375)

-------------------------> doporučujeme <-----------------------------

Máte zájem na vašich webových stránkách nabízet rezervaci ubytování a vydělávat na provizích? Více na www.czecot.info/afilacni-program

----------------------------------------------------------------------

Příspěvek přidán v 26.04.2013-12:43
Příspěvek zadal uživatel "Barča", email: vrastilovabarbora@seznam.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: ; "
Text příspěvku:

Již po několikáté se nám stalo, že host odešel z našeho hotelu bez zaplacení, první dva případy nám nezaplatil nikdo, ale ty další po nás, po recepčních, chce provozní uhradit. Má na to právo? Copak my za to můžeme? A nebo taky, jak postupovat s hostem v případě, že ráno odchází, nechce zaplatit a my mu vlastně nesmíme nic vzít? Jsme z toho už docela zoufalí, protože takhle může pořád chodit někdo.. Vyžadujeme sice již momentálně platbu předem, ale někdy se vyskytne třeba situace, kdy to nelze..
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------

Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------

V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!