cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo má platit vzniklou škodu?


·26.04.2013 | Barča | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 | Pegy | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·26.04.2013 | Vladimir Zlabek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·30.04.2013 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 | Eva Wittnerova

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Eva Wittnerova z 27.04.2013

Tak to jste určitě v právu a škodu nemůže od vás požadovat.Držím Vám pěsti
a hlavně se nedejte. w.e.



----- Original Message -----
From:
Sent: Friday, April 26, 2013 3:20 PM
Subject: (17^4023^8378)


> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
>
> Máte zájem na vašich webových stránkách nabízet rezervaci ubytování a
> vydělávat na provizích? Více na www.czecot.info/afilacni-program
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 26.04.2013-15:19
> Příspěvek zadal uživatel "Vladimir Zlabek", email:
> zlabek.mercurius@tiscali.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: ; "
> Text příspěvku:
>
> Citlivé a ožehavé téma...
>
> V pozici recepční(-ho) vám zaměstnavatel dává mzdu mimo jiné za to, že
> zajistíte, aby (všichni) hosté za (všechny) čerpané služby zaplatili
> (hotově, kartou, úhradou faktury, pazourky,...).
> Na druhé straně by vám zaměstnavatel měl dát jasné a jednoznačné pokyny,
> jak
> tuto činnost provádět a jak řešit případné problémy, s tím spojené. A to
> interním či externím školením, firemními standardy, vnitřním předpisem
> apod.
> V souvislosti s tím by rovněž měly být jasně a jednoznačně dané kompetence
> a
> odpovědnosti.
>
> A pouze na okraj: úhradu škody v plném rozsahu může zaměstnavatel
> požadovat
> v podstatě jen když hosta zinkasujete v hotovosti (nebo v těch
> pazourcích) -
> peněžní prostředky a jiné hodnoty, svěřené/určené k vyúčtování, na základě
> příslušné "dohody o hmotné odpovědnosti". Pokud jste hosta nezinkasovala
> (a
> tržba neprošla zaúčtováním např. v recepčním pokladním programu), k TOMUTO
> typu škody nedošlo... ALE ŠKODA zaměstnavateli VZNIKLA a recepční za ni
> stále určitý (daný - viz výše) díl odpovědnosti nese!
>
> Se srdečným pozdravem
>
> Vladimír Žlábek
> MERCURIUS
> Mánesova 1851, 565 01 Choceň
>
> tel.: 724 120 993
> info@mercurius-chocen.cz
> www.mercurius-chocen.cz
>
> Konzultace, poradenství, semináře a školení pro živnostníky a malé firmy v
> oblasti ubytovací a hostinské činnosti.
> Zpracování vnitřních předpisů zaměstnavatele.
> Příprava a organizování firemních akcí, oslav a programů na míru.
>
> -----Původní zpráva-----
> Od: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
> Odesláno: 26. dubna 2013 14:37
> Předmět: (17^4023^8375)
>
> Příspěvek přidán v 26.04.2013-12:43
> Příspěvek zadal uživatel "Barča", email: vrastilovabarbora@seznam.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: ; "
> Text příspěvku:
>
> Již po několikáté se nám stalo, že host odešel z našeho hotelu bez
> zaplacení, první dva případy nám nezaplatil nikdo, ale ty další po nás, po
> recepčních, chce provozní uhradit. Má na to právo? Copak my za to můžeme?
> A
> nebo taky, jak postupovat s hostem v případě, že ráno odchází, nechce
> zaplatit a my mu vlastně nesmíme nic vzít? Jsme z toho už docela zoufalí,
> protože takhle může pořád chodit někdo.. Vyžadujeme sice již momentálně
> platbu předem, ale někdy se vyskytne třeba situace, kdy to nelze..
>
>
>
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
>
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
> odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
> zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
> předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
>
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát
> zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit
> (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle
> zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a
> rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).


© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!