cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo má platit vzniklou škodu?


·26.04.2013 | Barča
·27.04.2013 | Pegy | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·26.04.2013 | Vladimir Zlabek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·30.04.2013 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·27.04.2013 | Eva Wittnerova | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Barča z 26.04.2013

Již po několikáté se nám stalo, že host odešel z našeho hotelu bez zaplacení, první dva případy nám nezaplatil nikdo, ale ty další po nás, po recepčních, chce provozní uhradit. Má na to právo? Copak my za to můžeme? A nebo taky, jak postupovat s hostem v případě, že ráno odchází, nechce zaplatit a my mu vlastně nesmíme nic vzít? Jsme z toho už docela zoufalí, protože takhle může pořád chodit někdo.. Vyžadujeme sice již momentálně platbu předem, ale někdy se vyskytne třeba situace, kdy to nelze..

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!