Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky hotelů - cestovni-ruch.cz
cestovni-ruch.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.

Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky hotelů


·14.10.2010 | Vít Pechanec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·16.10.2010 | JUDr. Jiří Josífko | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.10.2010 | Vladimir Zlabek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.10.2010 | JUDr. Jiří Josífko
·18.10.2010 | Vít Pechanec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od JUDr. Jiří Josífko z 18.10.2010

Děkuji za upozornění. Mé připomínky trvají, rád si přečtu vaše zkušenosti z
evropských zemí a dovolíte-li, použiji je. Dr J

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Monday, October 18, 2010 7:56 AM
Subject: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky hotelů
(15^3706^7390)


-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Zapojte se do projektu celostátního online rezervačního systému ubytovacích
služeb turistického portálu CZeCOT.com. Bez registračních a paušálních
poplatků! Více na www.spoluprace.hotel.czecot.com .
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 18.10.2010-07:55
Příspěvek zadal uživatel "Vladimir Zlabek", email:
zlabek.mercurius@tiscali.cz
Příspěvek do fóra "Hoteliéři diskutují..."
Příspěvek na téma "Téma: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky
hotelů; "
Text příspěvku:

Pane doktore,
stačí číst:
ad a/ ...britský hoteliér z Blackpoolu...
ab b/ stačí otevřít odkaz na zdroj na konci původního textu.

Se srdečným pozdravem

Vladimír Žlábek

tel.: 724 120 993
zlavla@seznam.cz

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Saturday, October 16, 2010 9:58 PM
Subject: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky hotelů
(15^3706^7389)

-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Zapojte se do projektu celostátního online rezervačního systému ubytovacích
služeb turistického portálu CZeCOT.com. Bez registračních a paušálních
poplatků! Více na www.spoluprace.hotel.czecot.com .
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 16.10.2010-21:58
Příspěvek zadal uživatel "JUDr. Jiří Josífko", email: floratour@volny.cz
Příspěvek do fóra "Hoteliéři diskutují..."
Příspěvek na téma "Téma: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky
hotelů; "
Text příspěvku:

15.10.2010

Z informace p.Pechance "Deset nejčastějších důvodů záporné kritiky hotelů"
mi nejsou dvě věci jasné :

a/ které země se tato informace týká - Rakouska nebo Anglie ? Proč se říká
"renomovaný rakouský deník" a neuvede se jeho jméno, ačkoli řada rakouských
deníků má text on-line a mohli bychom si to ověřit ?

b/ co to je za organizaci " hotel.info "? Pokud je to hotel.info se sídlem v
Norimberku,tak tato společnost se zabývá výhradně rezervací, nikoli
hodnocením.


Budu vděčen za vysvětlení. Pokud jde / snad / o Rakousko, z hodnocením nelze
vůbec souhlasit, uvádím zušenosti 15 let naší cetovní kanceláře v podtextu.
Dr Josífko

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Thursday, October 14, 2010 1:47 PM
Subject: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky hotelů
(15^3706^7387)


-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Zapojte se do projektu celostátního online rezervačního systému ubytovacích
služeb turistického portálu CZeCOT.com. Bez registračních a paušálních
poplatků! Více na www.spoluprace.hotel.czecot.com .
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 14.10.2010-13:46
Příspěvek zadal uživatel "Vít Pechanec", email: info@cestovni-ruch.cz
Příspěvek do fóra "Hoteliéři diskutují..."
Příspěvek na téma "Téma: Deset nejčastějších důvodů pro záporné kritiky
hotelů; "
Text příspěvku:

Norimberk, 13. ríjen 2010 - Podle zprávy v renomovaném rakouském deníku* se
britský hoteliér z Blackpoolu "zbavil" nevítaného páru hostů. Vyhodil
dvojici z hotelového pokoje poté, co předtím - zřejmě už krátce po
přihlášení k ubytování - zanechala prostřednictvím chytrého telefonu
negativní hodnocení o hotelu na stránkách pro on-line hodnocení hotelů.

Ještě před několika lety bývala pro hosty běžnou a často jedinou diskrétní
možností, jak vyjádřit nespokojenost s nepříjemnostmi ve vybraném hotelu,
staromódní schránka - s nejistým výsledkem. Ale to už je dávno minulostí.
Internet velmi změnil i "podávání stížností" v hotelnictví: dnes hoteloví
hosté píší zprávy o svých zkušenostech on-line a portály je uveřejňují na
svých webových stránkách na internetu. Mobilní komunikace tento proces ještě
urychluje, jak je vidět v tomto zmiňovaném případě.

Společnost hotel.info zkoumala komentáře hostů ve více než milionu hodnocení
hotelů a jmenuje nyní deset nejčastějších důvodů špatných kritik hotelů:
zdroj: http://www.hotel.info/Press.aspx?mode=article&lng=CS&item=825
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odbě
¨
Norimberk, 13. ríjen 2010 - Podle zprávy v renomovaném rakouském deníku* se
britský hoteliér z Blackpoolu "zbavil" nevítaného páru hostů. Vyhodil
dvojici z hotelového pokoje poté, co předtím - zřejmě už krátce po
přihlášení k ubytování - zanechala prostřednictvím chytrého telefonu
negativní hodnocení o hotelu na stránkách pro on-line hodnocení hotelů.

Ještě před několika lety bývala pro hosty běžnou a často jedinou diskrétní
možností, jak vyjádřit nespokojenost s nepříjemnostmi ve vybraném hotelu,
staromódní schránka - s nejistým výsledkem. Ale to už je dávno minulostí.
Internet velmi změnil i "podávání stížností" v hotelnictví: dnes hoteloví
hosté píší zprávy o svých zkušenostech on-line a portály je uveřejňují na
svých webových stránkách na internetu. Mobilní komunikace tento proces ještě
urychluje, jak je vidět v tomto zmiňovaném případě.

Společnost hotel.info zkoumala komentáře hostů ve více než milionu hodnocení
hotelů a jmenuje nyní deset nejčastějších důvodů špatných kritik hotelů:

* Snídaně: Předražená snídaně, která svou kvalitou a bohatostí
neodpovídá ceně. Příliš malý výběr. Není dostatečně rychle doplňována / není
prostíráno pro nové hosty. Staré, již delší dobu ležící jídlo.

Floratour : nikdy jsme se s tím v Alpách nesetkali


* Parkování: Příliš vysoké poplatky za parkoviště nebo podzemní garáže,
opakované chybné údaje hoteliéra v internetových prezentacích ohledně ceny a
dostupnosti.

Floratour : nikde v Alpách neplatí host hotelu poplatek za parkování

* Hluk: Centrální poloha se zvýšeným dopravním zatížením je vytýkána
méně než hlučnost pokoje a chybějící zvuková izolace oken.

* Velikost pokoje: Obzvláště hostům ze Severní Ameriky se nelíbí, že
jsou hotelové pokoje často malé a koupelny v evropských hotelích stísněně.

Floratour : hostů v Alpách v zimě je ze Severní Ameriky tak málo, že nejsou
pro hodnocení směrodatní. Českých hostů je např. v týdnech před vánocemi v
některých lyžařských centrech až 30% / Lungau, Zillertal atd./

* Služby/vstřícnost: Méně si na toto stěžují zahraniční hosté. Dokonce
jsou to většinou tuzemští hosté, kteří nejsou spokojení s úrovní služeb.

* Internet/WLAN: Předražené poplatky za internet, WLAN není k dispozici.

Floratour :O WLAN říká webopedia :WLAN
Acronym for wireless local-area network. Also referred to as LAWN. A type of
local-area network that uses high-frequency radio waves rather than wires to
communicate between nodes.
Also see the Wireless LAN Standards chart in the Quick Reference section of
Webopedia.

* Čistota: Stížnosti na špatně uklizené pokoje, obzvláště koupelny.

Floratour : nikdy jsme se s tím v Alpách nesetkali

* Komfort: Proleželé matrace. Starý, rozviklaný nábytek. Hotely často
působí vysloužile a potřebují renovaci.

Floratour : to snad mluví o Instanbulu, jistě ne o Rakousku

* Nekuřáci/kuřáci: Nedostatečné oddělení kuřáků a nekuřáků, pach kouře
na nekuřáckých patrech; není k dispozici nekuřácký pokoj, ačkoli byl
rezervován.

* Kategorie podle hvězdiček: Počet hvězdiček hotelu je podle celkového
dojmu nadhodnocený a hotel by vlastně zasloužil nižší zařazení. Proto je
také cena považována za příliš vysokou.

Floratur : proč neuvádět jmenovitě případy. Anonymní vyjádření tohoto typu
je spíš vyděračství než fakt.

zdroj: http://www.hotel.info/Press.aspx?mode=article&lng=CS&item=825
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

ratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).


-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - www.avg.com
Version: 8.5.448 / Virus Database: 271.1.1/3198 - Release Date: 10/15/10
06:34:00


-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).


© 1999-2023 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.