cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Odpovědnost za škodu


·09.04.2009 | martina | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·10.04.2009 | FO Manager - Stefan Bucic
·09.04.2009 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.04.2009 | martina | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od FO Manager - Stefan Bucic z 10.04.2009

Dobry den,

Nakolko ste zamestnanec hotela, ste zodpovedna za taketo chyby. Je to to iste ako keby ste zamestanavatelovi nechciac poskodili tovar v predajni.
Odporucam vsetkym, ktory su zamestnani v hotelierstve mat extra pripoistenie. Je to oproti moznym pripadom poskodenia zamestnavatela par euro mesacne.
Moralne ste zodpovedna za nezuctovanie hosta.
Ale pravo moralku nepozna. Treba si prestudovat pracovnu zmluvu a tam zistite za co nesiete zodpovednost. Taktiez treba nahliadnut do pracovnych pokynov/postupov pri praci/, pokial vam nejake dal
pri podpise pracovnej zmluvy.
Ja odporucam, aj ked to bude zniet mozno sialene, aby ste to zamestnavatelovi uhradili. Zodpovednost nesie zamestnanec, ktory ho ubytoval.

Nakoniec dobra rada pre vsetkych. Pokial nespravite predautorizaciu karty pri prichode, lebo je nefukcna, alebo nevypytate hotovostnu zalohu, otocte hosta a poslite ho do bankomatu alebo mu poskytnite telefon
aby zavolal si do banky, ale nie je Vasou povinnostou ho ubytovat, aj ked mate 5 hviezdiciek za menom hotela...

S pozdravom,


Štefan Bučič
Front Office Manager
Hotel Arcadia Bratislava *****


-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Thursday, April 09, 2009 5:18 PM
Subject: Odpovědnost za škodu (17^3433^6714)

-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Zapojte se do projektu celostátního online rezervačního systému ubytovacích služeb turistického portálu CZeCOT.com. Bez registračních a paušálních poplatků! Více na www.spoluprace.hotel.czecot.com .
----------------------------------------------------------------------

Příspěvek přidán v 09.04.2009-17:06
Příspěvek zadal uživatel "martina", email: judith.fx@hotmail.com Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: Odpovědnost za škodu; "
Text příspěvku:

Dobrý den, chci se zeptat kdo odpovídá za škodu, když host odjede bez placení. Pracuji na recepci a zrovna se nám takový případ nedávno stal. Majitel chce peníze od nás recepčních. Má na to právo?
Děkuji.
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.

-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!