cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Odpovědnost za škodu


·09.04.2009 - 17:06 | martina | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·10.04.2009 - 22:57 | FO Manager - Stefan Bucic | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.04.2009 - 17:51 | Andrea Loudová
·09.04.2009 - 18:50 | martina | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Andrea Loudová z 09.04.2009

Dobrý den,

ráda bych vás potěšila, ale z vlastní zkušenosti vím, že, co majitel hotelu, to jiný postup. Pracovala jsem ve 4 hotelech a penzionech, někde jsme se všichni museli v recepci složit a zaplatit to, přestože k mým povinnostem bylo nosit pití a jiné věci na pokoj, takže jsem musela recepci mnohokrát denně opustit. Jinde to ředitel odpustil a snad ani nedal hlášení na policii, jinde toho hosta vymazali z evidence, a tak vlastně ani škoda nevznikla. V jiném případě to chtěli zaplatit po kolegyni, ta poprosila známého právníka o pomoc, a přestože hotel jí vyhrožoval, tak nakonec nic neplatila. Ale po čase odešla, protože se k ní chovali hrozně.

Jediné, co vidím je pokusit se domluvit.... Loudová



> ------------ Původní zpráva ------------
> Od:
> Předmět: Odpovědnost za škodu (17^3433^6714)
> Datum: 09.4.2009 17:18:29
> ----------------------------------------
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
> Zapojte se do projektu celostátního online rezervačního systému ubytovacích
> služeb turistického portálu CZeCOT.com. Bez registračních a paušálních poplatků!
> Více na www.spoluprace.hotel.czecot.com .
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Příspěvek přidán v 09.04.2009-17:06
> Příspěvek zadal uživatel "martina", email: judith.fx@hotmail.com
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Odpovědnost za škodu; "
> Text příspěvku:
>
> Dobrý den, chci se zeptat kdo odpovídá za škodu, když host odjede bez placení.
> Pracuji na recepci a zrovna se nám takový případ nedávno stal. Majitel chce
> peníze od nás recepčních. Má na to právo?
> Děkuji.
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu navštivte
> stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit odběr z tohoto
> fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku zasílaných příspěvků.
> Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
>
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
> Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by měl
> být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto upozornění
> apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky
> zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z
> tohoto fóra (a také Vám).
>
>

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!