cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Vykradení trezoru v hotelovém pokoji


·09.12.2008 | Vít Pechanec
·10.12.2008 | Romana Nechybová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Vít Pechanec z 09.12.2008

Přeposílám upozornění, které jsme obdrželi z pražského hotelu a týká se nenásilného vniknutí do pokoje hosta a vykradení trezoru

Níže přikládáme report z realizované krádeže z 6.12.2008.
Vykradení trezoru v hotelovém pokoji - japonský host.
- Host opustil svůj hotelový pokoj v 8:00.
- Ve 13:00 cca viník vstoupil do hotelu.
- Popis viníka - asijský typ, okolo 30 let stáří, vysoký cca 160cm, štíhlé postavy, tmavé oči, černé vlasy, mluvící anglicky s přízvukem, oblečený v tmavém obleku.
- Ve 13:25 pracovnice housekeepingu otevírá dveře a vchází do pokoje za účelem kontroly úklidu. V době její přítomnosti si nechává dveře otevřené.
- Do pokoje vchází viník, poděkuje pracovnici housekeepingu a čeká až odejde. Viník se nechová podezřele. Pracovnice houskeepingu nevyžaduje žádný doklad totožnosti ani nekontaktuje recepci, aby si zkontrolovala, zda se opravdu jedná o hosta z pokoje.
- Po chvíli viník použije koupelnový telefon a volá recepci s problémem, že nemůže otevřít svůj trezor.
- Recepční volá hotelového technika a posílá ho na pokoj.
- Ve 14:00 cca technik klepe na pokoj a viník mu otevírá. Technik neshledává nic podezřelého a svým master klíčem otevírá trezor. Viník poděkuje a technik odchází.
- Ve 14:10 cca viník opouští pokoj a po chvíli budovu hotelu.
- V 17:30 se host společně se svojí manželkou vracejí do hotelu.
- Po příchodu do pokoje se host rozhodne uložit cestovní pas a kreditní kartu do trezoru a zjišťuje, že jeho trezor byl vykraden.
- Okamžitě volá recepci a sděluje, co se za jeho nepřítomnosti událo. Recepční informuje MOD a ten volá policii.

© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!