Deset největších hotelových projektů - cestovni-ruch.cz
cestovni-ruch.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.

Deset největších hotelových projektů


·02.12.2006 | Michael Klima
·01.12.2006 | Ing. Zdenek Klingora | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Michael Klima z 02.12.2006

Přečetl jsem si příspěvek od ing. Zdeňka Klingory 01.12.2006 který je svým způsobem zajímavý, ale jsem si téměř jist, že když někdo má přístup k počítači a je schopen číst tyto stránky, tak je schopen si na internetu vyhledat podrobnosti o všech těch uvedených hotelích, ale nejsem si jist, že podrobnosti o těch hotelích by něco přinesly našim hoteliérům.

Opravte mně pokud se mýlím, ale podle mě by jim to nepřineslo ani závist natožpak poučení.

Já jsem byl jak v Dubaji, tak i v Las Vegas, kde jsem byl již nesčíslněkrát a v některých těch hotelích (ne v těch nových) jsem dokonce i spal a nebo alespoň jedl, a obávám se, že kdybych mé zkušenosti někde popisoval, že mně někdo zcela oprávněně napíše, že se jen rozcapuji.

Já jsem se před několika hodinami vrátil z Las Vegas, kde jsme tentokrát, jako již po několikráte spali v hotelu Circus Circus, který nepatří do té skupiny luxusních, protože já jsem všechno možné jenom ne snob.

Circus Circs je více méně hotel pro rodiny s dětmi a my tam občas jezdíme od doby kdy naše dcera byla malá.
Jelikož jsem tím pádem více méně jejich stálý host, tak mi asi před třemi nedělemi poslali nabídku pokoje pro dva za $29.95, což je dnes velice dobrá cena. Od nás z Carlsbadu je to do Las Vegas 4 ½ hodiny jízdy vozem, což když se to tak vezme je jen Katzen Sprung a tak jsem nemohl odolat a na 3 dny jsme tam jeli.

Kdo mně už znáte, tak víte, že jsem si při té příležitosti udělal pomyslný audit všeho a vyfotografoval jsem si nejenom vše co bylo na tom pokoji, ale i všechna jídal které jsem za ty 3 dny pobytu snědl. Těmi fotografiemi vás unavovat nebudu nehledě k tomu, že si to můžete vyhledat na internetu.

Podnětem toho proč se ale vůbec o tom zmiňuji je příspěvek Ing. Mirky Luprichové, dnes již místopředsedkyně nové Asociace hotelů a restaurací ČR uveřejněný v 5. čísle HOTELREVUE pod titulkem „Není všechno zlsto, co se třpytí… aneb Zámek Dobříž bez pozlátka.

Je možné, že někteří z vás HOTELREVUE neodebíráte, ale měli byste si to někde přečíst.

V zásadě se jedná o žádost tohoto hotelu o udělaní retifikátu hotel 4*. Já jsem na téma udělování hvězdiček napsal již několik příspěvků a tak to nebudu rozebírat, ale až se budete dívat na ty hotely v Las Vegas, tak se musíte podívat na Hotel Venetian, který je ohodnocen 4*. To si také musíte přečíst. What a country!
My jsme tam byli včera na večeři a na velice pěkmé show PHANTOM (Fantom opery)a musím přiznat, že ten hotel nemá chybu.
Ale zpět k danému tématu...
Musím Ing. Luprichové dát kredit za to, že se nebála napsat kritiku tohoto co si někteří naši hoteliéři představují pod 4* a hlavně toho jak se dají v Česku prošustrovat jak vlastní tak i EU peníze.

Ing. Luprichová píše, že příklad Zámku Dobříž by měl inspirovat budoucí investory a architekty k tomu aby se napřed informovali o oficiálních požadavcích aby jejich investice byla smysluplná.

Nemyslím si ale, že by se naši investoři a architekti měli vzhlížet v nějakých špičkových nebo luxusních hotelích určených pro cizince nebo pro našich horních deset tisíc. Už by konečně měli přestat blbnout a dát lidem (českým hostům) to co chtějí a co jim za jejich peníze patří.

To co Mirka Luprichová popisuje ve zmíněném článku jsem já jinými slovy popsal na stránkách www.hostovka.cz, v sekci Ubytování, ve článku HOTELOVÝ KOMFORT. Tyto stránky nejsou určeny odborníkům v pohostinství, ba naopak jen té největší skupině která se na pohostinství podílí a to jsou hosté. Jsou tam dokonce i fotografie toho co mohou Češi (ne nějací snobové) při svých cestách do zahraničí očekávat ve většině hotelů za přijatelné ceny, a to ne jenom v Americe, a já si myslím, že na něco podobného by za své peníze měl mít nárok i Český host.

M. Klima




© 1999-2023 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Právní doložka Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace a uvedení zdroje.