cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo je zodpovědný za škodu


·07.01.2006 | Jitka Gunkelová-Pension Jitka | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·13.10.2006 | mario | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | Hotel Chvalská Tvrz | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 | Ing. Petr HOLUBEC
·18.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·21.01.2006 | Petr Holubec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·25.01.2006 | Michael Klíma | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·23.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | JUDr. Jiří Josífko | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Ing. Petr HOLUBEC z 18.01.2006

Podle mého názoru porouchaná věc se neopravuje tím, že se zničí úplně. Hosté
měli vyčkat opravy. Za škodu tím pádem odpovídají. Jak získat z nich
odškodnění, když škodu neuznávají? No, to je bohužel už tak trochu na hraně
zákona. Začít to může třeba zadržením pasů ... Ale to co nastává potom je
zpravidla už jen pro silné nervy ... ale na hrubý pytel ...

Holubec, bývalý hotel CITY v Praze


----- Original Message -----
From:
Sent: Monday, January 09, 2006 11:29 AM
Subject: Kdo je zodpovědný za škodu (17^2618^4714)


> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
> Hledáte vhodného dodavatele? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/dodavatele/ !
> Hledáte objekty k provozování? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/reality/ !
> ----------------------------------------------------------------------
> Příspěvek přidán v 09.01.2006-11:00
> Příspěvek zadal uživatel "Hotel Chvalská Tvrz", email:
> hotel@chvalskatvrz.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Kdo je zodpovědný za škodu; "
> Text příspěvku:
>
> Dobrý den paní Gunkelová,
> To co se přihodilo ve Vašem pensionu, s vyraženými dveřmi u koupelny, je
> nepříjemný začátek roku, ale bohužel asi to zůstane jen na Vás. Tím chci
> jen říct, že pojistné plnění za způsobenou škodu / 500,- / nestojí za
> čas strávený s pojišťovnou a navíc máte také spoluúčast. Že se zasekl
> zámek, za to nikdo nemůže, to se prostě stane. Že Vám němečtí hosté
> vykopli a poničili dveře se nedělá, ale po silvestrovské noci, to mohlo
> dopadnout v mnoha případech ještě hůř.
> Třeba jste si tím již to špatné v novém roce vybrala.
> Pěkný den přeje Richard Stára - hotel Chvalská Tvrz
>
> -----Original Message-----
> From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
> Sent: Saturday, January 07, 2006 5:45 PM
> Subject: Kdo je zodpovědný za škodu (17^2618^4709)
>
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
> Hledáte vhodného dodavatele? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/dodavatele/ !
> Hledáte objekty k provozování? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/reality/ !
> ----------------------------------------------------------------------
> Příspěvek přidán v 07.01.2006-17:43
> Příspěvek zadal uživatel "Jitka Gunkelová-Pension Jitka", email:
> pension_j.@volny.cz
> Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
> Příspěvek na téma "Téma: Kdo je zodpovědný za škodu; "
> Text příspěvku:
>
> Dobrý den,
> doufám, že jste začali rok 2006 lépe než já. Ve dvě hodiny v noci mne
> vzbudili němečtí hosté s tím, že se slečna zamkla v koupelně a nejde jí
> odemknout.Pokoušeli jsme se otevřít náhradním klíčem z druhé strany, ale
> naše úsilí bylo rovněž marné. Řekli jsme tedy, že se pokusíme
> odšroubovat lišty na dřevěných rámech a odešli jsme pro nářadí. V této
> době však němečtí hosté dveře rozkopli - vyrazili zámek a rozštípli
> dveře (vyrobeny z borovice, kazetové, na míru). 1. ledna se mi podařilo
> s velikým úsilím najít truhláře, který provedl opravu (500,- KČ -
> naštěstí to šlo celé slepit, vložit nový zámek, zabrousit - dveře jsem
> tam musela dovézt a opravené přivézt ) a hosté nám odmítli cokoliv
> uhradit s tím, že to je náš problém - rozbitý zámek.
> Poradíte, jak jsem měla reagovat? Stalo se Vám to někomu? Nechtěli
> slyšet argument, že za zámek jsme odpovědní, ale za rozkopnuté dveře
> rozhodně ne.
> Nakonec jsme od nich nic nedostali. Pominu-li finanční ztrátu, trvalé
> poškození dveříměli jsme hlavně totálně zkažený vstup do roku 2006 -
> dohady s hosty jsem dosud nikdy neměla (provozujeme pension Jitka od
> roku 2000)
> Děkuji za odpověď.
>
> S přáním bezproblémových hostů pro vás všechny
>
> Jitka Gunkelová - pension JITKA
> Šimonovice -Liberec
>
>
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
> Nezapomeňte si včas zajistit nejvýznamnější český odborný časopis o
> cestovním ruchu COT business - od ledna 2006 pouze na předplatné. Více
> informací na www.cot.cz.
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete
> odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit
> diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním
> odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta,
> formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete
> vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v
> těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního
> fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).
>
>
>
>
> -------------------------> doporučujeme <-----------------------------
> Nezapomeňte si včas zajistit nejvýznamnější český odborný časopis o
> cestovním ruchu COT business - od ledna 2006 pouze na předplatné. Více
> informací na www.cot.cz.
> -----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
> Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
> navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
> odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
> zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
> předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
> -------------------------> jak reagovat <-----------------------------
> V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
> tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát
> zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit
> (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle
> zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a
> rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).


--------------------------------------------------------------------------------


Antivirovy test: bez viru
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.
Verze: 7.1.371 / Virová báze: 267.14.15/223 - datum vydání: 6.1.2006



© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!