cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo je zodpovědný za škodu


·07.01.2006 - 17:43 | Jitka Gunkelová-Pension Jitka | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·13.10.2006 - 18:05 | mario | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 - 11:00 | Hotel Chvalská Tvrz
·18.01.2006 - 03:31 | Ing. Petr HOLUBEC | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 - 09:37 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·21.01.2006 - 23:11 | Petr Holubec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·25.01.2006 - 04:18 | Michael Klíma | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·23.01.2006 - 10:06 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 - 09:58 | JUDr. Jiří Josífko | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Hotel Chvalská Tvrz z 09.01.2006

Dobrý den paní Gunkelová,
To co se přihodilo ve Vašem pensionu, s vyraženými dveřmi u koupelny, je
nepříjemný začátek roku, ale bohužel asi to zůstane jen na Vás. Tím chci
jen říct, že pojistné plnění za způsobenou škodu / 500,- / nestojí za
čas strávený s pojišťovnou a navíc máte také spoluúčast. Že se zasekl
zámek, za to nikdo nemůže, to se prostě stane. Že Vám němečtí hosté
vykopli a poničili dveře se nedělá, ale po silvestrovské noci, to mohlo
dopadnout v mnoha případech ještě hůř.
Třeba jste si tím již to špatné v novém roce vybrala.
Pěkný den přeje Richard Stára - hotel Chvalská Tvrz

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Saturday, January 07, 2006 5:45 PM
Subject: Kdo je zodpovědný za škodu (17^2618^4709)

-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Hledáte vhodného dodavatele? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/dodavatele/ !
Hledáte objekty k provozování? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/reality/ !
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 07.01.2006-17:43
Příspěvek zadal uživatel "Jitka Gunkelová-Pension Jitka", email:
pension_j.@volny.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: Kdo je zodpovědný za škodu; "
Text příspěvku:

Dobrý den,
doufám, že jste začali rok 2006 lépe než já. Ve dvě hodiny v noci mne
vzbudili němečtí hosté s tím, že se slečna zamkla v koupelně a nejde jí
odemknout.Pokoušeli jsme se otevřít náhradním klíčem z druhé strany, ale
naše úsilí bylo rovněž marné. Řekli jsme tedy, že se pokusíme
odšroubovat lišty na dřevěných rámech a odešli jsme pro nářadí. V této
době však němečtí hosté dveře rozkopli - vyrazili zámek a rozštípli
dveře (vyrobeny z borovice, kazetové, na míru). 1. ledna se mi podařilo
s velikým úsilím najít truhláře, který provedl opravu (500,- KČ -
naštěstí to šlo celé slepit, vložit nový zámek, zabrousit - dveře jsem
tam musela dovézt a opravené přivézt ) a hosté nám odmítli cokoliv
uhradit s tím, že to je náš problém - rozbitý zámek.
Poradíte, jak jsem měla reagovat? Stalo se Vám to někomu? Nechtěli
slyšet argument, že za zámek jsme odpovědní, ale za rozkopnuté dveře
rozhodně ne.
Nakonec jsme od nich nic nedostali. Pominu-li finanční ztrátu, trvalé
poškození dveříměli jsme hlavně totálně zkažený vstup do roku 2006 -
dohady s hosty jsem dosud nikdy neměla (provozujeme pension Jitka od
roku 2000)
Děkuji za odpověď.

S přáním bezproblémových hostů pro vás všechny

Jitka Gunkelová - pension JITKA
Šimonovice -Liberec


-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Nezapomeňte si včas zajistit nejvýznamnější český odborný časopis o
cestovním ruchu COT business - od ledna 2006 pouze na předplatné. Více
informací na www.cot.cz.
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete
odhlásit odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit
diakritiku zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním
odpovědi s předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí
tlačítka Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta,
formát zprávy by měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete
vložit (hlavičky, toto upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v
těle zprávy. Vaše zpráva se automaticky zařadí do příslušného diskuzního
fóra a rozešle všem odběratelům příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).




© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!