cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo je zodpovědný za škodu


·07.01.2006 | Jitka Gunkelová-Pension Jitka | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·13.10.2006 | mario | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | Hotel Chvalská Tvrz | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 | Ing. Petr HOLUBEC | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·21.01.2006 | Petr Holubec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·25.01.2006 | Michael Klíma | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·23.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | JUDr. Jiří Josífko

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od JUDr. Jiří Josífko z 09.01.2006

Rozumný právník řekne, že se v daném případě nedá nic dělat a že je to
riziko podnikání, které lze pojistit. JUDr Jiří Josífko

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Saturday, January 07, 2006 5:45 PM
Subject: Kdo je zodpovědný za škodu (17^2618^4709)


-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Hledáte vhodného dodavatele? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/dodavatele/ !
Hledáte objekty k provozování? Zkuste www.cestovni-ruch.cz/reality/ !
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 07.01.2006-17:43
Příspěvek zadal uživatel "Jitka Gunkelová-Pension Jitka", email:
pension_j.@volny.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: Kdo je zodpovědný za škodu; "
Text příspěvku:

Dobrý den,
doufám, že jste začali rok 2006 lépe než já. Ve dvě hodiny v noci mne
vzbudili němečtí hosté s tím, že se slečna zamkla v koupelně a nejde jí
odemknout.Pokoušeli jsme se otevřít náhradním klíčem z druhé strany, ale
naše úsilí bylo rovněž marné. Řekli jsme tedy, že se pokusíme odšroubovat
lišty na dřevěných rámech a odešli jsme pro nářadí. V této době však němečtí
hosté dveře rozkopli - vyrazili zámek a rozštípli dveře (vyrobeny z
borovice, kazetové, na míru). 1. ledna se mi podařilo s velikým úsilím najít
truhláře, který provedl opravu (500,- KČ - naštěstí to šlo celé slepit,
vložit nový zámek, zabrousit - dveře jsem tam musela dovézt a opravené
přivézt ) a hosté nám odmítli cokoliv uhradit s tím, že to je náš problém -
rozbitý zámek.
Poradíte, jak jsem měla reagovat? Stalo se Vám to někomu? Nechtěli slyšet
argument, že za zámek jsme odpovědní, ale za rozkopnuté dveře rozhodně ne.
Nakonec jsme od nich nic nedostali. Pominu-li finanční ztrátu, trvalé
poškození dveříměli jsme hlavně totálně zkažený vstup do roku 2006 - dohady
s hosty jsem dosud nikdy neměla (provozujeme pension Jitka od roku 2000)
Děkuji za odpověď.

S přáním bezproblémových hostů pro vás všechny

Jitka Gunkelová - pension JITKA
Šimonovice -Liberec


-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Nezapomeňte si včas zajistit nejvýznamnější český odborný časopis o
cestovním ruchu COT business - od ledna 2006 pouze na předplatné. Více
informací na www.cot.cz.
-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).



© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!