cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

Kdo je zodpovědný za škodu


·07.01.2006 | Jitka Gunkelová-Pension Jitka
·13.10.2006 | mario | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | Hotel Chvalská Tvrz | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 | Ing. Petr HOLUBEC | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·18.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·21.01.2006 | Petr Holubec | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·25.01.2006 | Michael Klíma | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·23.01.2006 | Libor Štěpánek | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·09.01.2006 | JUDr. Jiří Josífko | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Jitka Gunkelová-Pension Jitka z 07.01.2006

Dobrý den,
doufám, že jste začali rok 2006 lépe než já. Ve dvě hodiny v noci mne vzbudili němečtí hosté s tím, že se slečna zamkla v koupelně a nejde jí odemknout.Pokoušeli jsme se otevřít náhradním klíčem z druhé strany, ale naše úsilí bylo rovněž marné. Řekli jsme tedy, že se pokusíme odšroubovat lišty na dřevěných rámech a odešli jsme pro nářadí. V této době však němečtí hosté dveře rozkopli - vyrazili zámek a rozštípli dveře (vyrobeny z borovice, kazetové, na míru). 1. ledna se mi podařilo s velikým úsilím najít truhláře, který provedl opravu (500,- KČ - naštěstí to šlo celé slepit, vložit nový zámek, zabrousit - dveře jsem tam musela dovézt a opravené přivézt ) a hosté nám odmítli cokoliv uhradit s tím, že to je náš problém - rozbitý zámek.
Poradíte, jak jsem měla reagovat? Stalo se Vám to někomu? Nechtěli slyšet argument, že za zámek jsme odpovědní, ale za rozkopnuté dveře rozhodně ne.
Nakonec jsme od nich nic nedostali. Pominu-li finanční ztrátu, trvalé poškození dveříměli jsme hlavně totálně zkažený vstup do roku 2006 - dohady s hosty jsem dosud nikdy neměla (provozujeme pension Jitka od roku 2000)
Děkuji za odpověď.

S přáním bezproblémových hostů pro vás všechny

Jitka Gunkelová - pension JITKA
Šimonovice -Liberec


© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!