cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents
logo cestovni-ruch.cz

 Databáze dodavatelů
 Reality v CR
 Hotelnictví
 Cestovní kanceláře
 Pohostinství
 Lázeňství
 Hoteloví podvodníci
 Informační zdroje
 Zákony a vyhlášky
 Evropská unie
 Letecká doprava
 Výstavy a veletrhy
 Vzdělávání
 Statistika
 Kategorizace
 Diskuzní fóra
 Reklama a kontakt
 
RSS 2.0.
Partneři serveru:
COT Business
Agentura CzechTourism

placení kreditní kartou


·29.09.2005 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·29.09.2005 | Libor Štěpánek
·29.09.2005 | Andrea Loudová | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat
·13.10.2006 | Mário Krtička | Zobrazit Zobrazit Poslat emailem Poslat

Poslat emailem Poslat e-mailem  Komentovat
Příspěvek od Libor Štěpánek z 29.09.2005

Dobrý den,

zatím bych nechtěl předjímat, ale pokud platbu host neuzná a Vy jste
dodrželi co jste měli (podpis hosta na účtu, slipu z terminálu, podepsaná
registrační karta), tak host nemá šanci spor vyhrát a banka Vám platbu
připíše.
Důležité body při platbě kartou:
- vždy "projet" kartu terminálem (nezadávat ručně)
- kontrola bezp. prvků karty (je jich několik)
- kontrola podpisu hosta na slipu z terminálu či strojku


A je to... :-)

Hezký den.

Libor Štěpánek
GastroSystems s.r.o.
MICROS-FIDELIO ČR

-----Original Message-----
From: diskuse@cestovni-ruch.cz [mailto:diskuse@cestovni-ruch.cz]
Sent: Thursday, September 29, 2005 1:29 PM
Subject: placení kreditní kartou (17^2528^4580)

--------------------------> upozornění <------------------------------
Provozujete ubytovací zařízení a máte zájem o bezplatnou prezentaci v nově
připravovaných oficiálních katalozích? Vše, co potřebujete, je získání
certifikátu dle jednotné oficiální klasifikace ubytovacích zařízení - více
na www.horeka.cz - sekce Klasifikace.
----------------------------------------------------------------------
Příspěvek přidán v 29.09.2005-13:28
Příspěvek zadal uživatel "Andrea Loudová", email: Anlou@seznam.cz
Příspěvek do fóra "Hoteloví podvodníci a ničitelé"
Příspěvek na téma "Téma: placení kreditní kartou; "
Text příspěvku:

Prosila bych o vaše zkušenosti s placením kreditní kartou.

Host byl po zaplacení při procházce v Praze okraden o doklady a CC, poté
kartu zablokoval a měl jim odsouhlasit poslední platbu. To byla ta naše za
ubytování. Co jim řekl nevím, ale protože byl kvůli okradení velmi rozčílen
a chtěl po někom finanční náhradu, tak si myslím, že platbu neuznal a chtěl
si to kompenzovat na hotelu. Kolegyně byla upozorněna naší účetní ,že s
proplacením karty , kterou vyřizovala, nastaly problémy. Zatím další
podrobnosti nevíme. Doufám, že to dobře dopadne.

Stalo se vám něco podobného?

děkuji Loudová
-------------------------> doporučujeme <-----------------------------
Vše má svůj vývoj a také váš oblíbený časopis COT business vstupuje do další
etapy svého působení na mediálním trhu cestovního ruchu, aby lépe vyhovoval
vašim potřebám, aby byl ještě lepším partnerem v oblasti informací i
obchodu. Křivka zájmu o zasílání COT business stále roste, zpětná vazba nám
ukazuje váš zájem o odborné informace. Přibývá zahraničních firem, jež
hledají informace o turistickém potenciálu České republiky a kterým již
nestačí vyzvednout si pouze některá vydání COT na zahraničních veletrzích -
chtějí jej dostávat pravidelně do kanceláře. Proto budeme od ledna 2006
vydávat 2 časopisy:

COT business - "starý známý" odborný B2B magazín pro český a slovenský trh
cestovního ruchu, bude i nadále vycházet 11x do roka a významnou změnou bude
zasílání pouze na předplatné.

COT Czech Travelogue - B2B magazín o turistických, kongresových, lázeňských
a obchodních možnostech a nabídkách České republiky bude zasílán zdarma 6x
do roka, především do evropských zemí na základě aktivní databáze
touroperátorům, PCO a vybraným nadnárodním společnostem a dopravcům...

-----------------------> jak odhlásit odběr<--------------------------
Toto není nevyžádaná zpráva. Pro odhlášení či změny nastavení příjmu
navštivte stránku www.cestovni-ruch.cz/odberateladmin, kde můžete odhlásit
odběr z tohoto fóra, přihlásit jiná diskuzní fóra či změnit diakritiku
zasílaných příspěvků. Odběr je možné zcela zrušit zasláním odpovědi s
předmětem zprávy UNSUBSCRIBE.
-------------------------> jak reagovat <-----------------------------
V případě, že na příspěvek chcete reagovat, odpovězte na něj pomocí tlačítka
Odpovědět či Reply. Neměňte subject/předmět ani adresáta, formát zprávy by
měl být čistý text (ne HTML). Text, který nechcete vložit (hlavičky, toto
upozornění apod.) smažte - vloží se to, co je v těle zprávy. Vaše zpráva se
automaticky zařadí do příslušného diskuzního fóra a rozešle všem odběratelům
příspěvků z tohoto fóra (a také Vám).



© 1999-2015 Hotel Fontána, s.r.o. - Ubytování Svitavy.
Kontaktní e-mail info@cestovni-ruch.cz. Informace a pravidla Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno vyjma odborných prací pro školní či vědecké účely v případě, že budou respektována pravidla citace u uvedení zdroje.
Podporujeme Jeseníky card!